09.03.2014

To taki wstęp o mnie :)



Nazywam się Paulina Gądek jestem wciąż uczennicą technikum 
na kierunku Kreowania ubioru z elementami kosmetologi i fryzjerstwa , stronę prowadzę w 
formie bloga osobistego . Interesuję się modą jest to moja pasja , stronę tę stworzyłam po to 
aby pokazać wam co cenię w dobrym stylu , jak zestawiam ze sobą ciuchy i jak dobieram do 
stylizacji dodatki , współpracuję z agencją artystyczna Adrenalina , jestem tam pomocą przy 
stylizacji do wszelkich sesji zdjęciowych , sama także lubię być fotografowana i czasem bawię
 się w fotomodelkę moim fotografem który pomaga mi w rozbudowaniu strony jest Sebastian 
Wołoszczuk który odpowiada za większości moich sesji które przedstawiają moje kreacje ,
 więc śledźcie moją stronę , moje wpisy bo bardzo ważną rolę odgrywają dla mnie wasze opinie :) 





Fot . Sebastian Wołoszczuk
Torebka - Panorama
Buty- new yorker
Kurtka - Panorama 
Dodatki - Gorlice Galeria Pogórzańska 

1 komentarz :

  1. Miło mi Cię poznać, zapraszam na mojego bloga, tam też jest napisane co nieco o mnie :)
    http://moniczysko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń