12.03.2014

Witajcie chciałam wam w dzisiejszym poście pokazać jakie używam kosmetyki bo wykonywanie makijaży jest także moją pasją jak i moda . A więc zapraszam ;))


                                   To pierwsza rzecz jaka używam a więc podkład  matujący nadaje rozświetlenia na buzi  Cena 9.99 zł 



No i oczywiście bez kresek do oczu  makijaż nie wyglądał by zjawiskowo 
cena 15 zł 


Podkład   matujący , maskuję każdą niedoskonałość 
Cena  24.99 zł


Cień brązowy z brokatem  
cena 7.99 zł


Złoty 
Cena 7.99 zł


Tusz do rzęs  pogrubiający i podkręcający rzęsy 
cena 24.99 zł


I oczywiście najważniejsze jak dla mnie szminki mam z tej firmy każdy kolor trzymają się na ustach bardzo długo i ślicznie wyglądają używam tej firmy już od 3 lat więc naprawdę polecam :)


4 komentarze :

  1. Ja już obserwuje twoja kolej http://soblueeyes.blogspot.com/:D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Podkład matujący, nadaje rozświetenie na buzi"
    Nic dodać nic ując, widać jaka wielka znawczyni z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wyrażenie " do buzi " nie jest najlepsze ale to początki i wpadki każdemu mogą się zdarzyć a jak jesteś taka obeznana to na swoim blogu umieszczaj sb takie wpisy i tam pozesz sb pisac jak chcesz ciekawa jestem czy z ciebie jest jaka kolwiek znawczyni bo wydaje mi sie ze nie a jak masz czelność krytykowac to przynajmniej nie pisałabys z anonima to to jest popis załosnej laski ktora sama nie pisze lepiej i prowadzi beznadziejnego bloga. Domyslam sie kim jestes po sposobie pisania i wcale nie masz rewelacyjnego bloga wiec nie wypowiadaj sie na czyiś blogachj bo cos moze steac sie z twoim!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie w tarnowie kupujesz szminki golden rose?

    OdpowiedzUsuń