09.03.2014

Witam Was na blogu Mam Swój Styl

W dniu dzisiejszym rozszerzam działalność z facebook'a o blog. Będziecie mogli znaleźć tu nowe stylizacje, porady i ciekawostki na temat mody. START ! :)
a na początek zapoznajcie się z moimi wcześniejszymi sesjami , moim wyglądem , moimi stylizacjami i pomysłami na zdjęcia i siebie mam nadzieję , że się wam spodoba
więc komentujcie i obserwujcie , bo to dalsza część mojej strony jaką prowadzę na Facebooku
MAM SWÓJ STYL


Fot. Agnieszka Męderak






Fot. Emilia Stec


A tu wspólne zdjęcie podczas współpracy z Sebastianem :)



Fot. Karolina Łabno




Fot. Karolina Łabno 
w miejscu : Tarnów Rynek 





Fot. Agnieszka Męderak 





2 komentarze :

  1. Rude jest ładne *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    http://akiramn.blogspot.com/ Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń