20.06.2014

Dawno nic nie pisałam , ale miałam dużo na głowie , nauka angielskiego i ogólnie zajmowanie się szkołą całe szczęście już po wszystkim , wszystko zdane i od środy już mam wakacje , w następny poniedziałek wybieram się z Miśkiem do Krakowa na dwa dni  pora trochę poimprezować i zrobić jakieś konkretniejsze zakupy  , no i jak zaczęły się wakacje to i pora na pracę  :) Teraz dodam kilka moich zdjęć , a już niedługo wybiorę się na zdjęcia to na pewno pojawią się jakieś konkretne stylizacje , i myślę także na prowadzeniu na youtube video z wykonywaniem makijaży , bardzo mnie to interesuję i skromnie mówiąc bardzo dobrze mi to wychodzi haha ;D

Bluza z Adidasa megaa <3




Shake Shake z Żabki bardzo dobre polecam , nasz rocznicowy napój <3
2 lata wczoraj minęły już z misiem , kocham cię bardzo <3
Najlepsze rocznice w życiu tylko z nim
Był ON , Było jedzenie , był alkohol idealnie <3


 Stylizacja na cieplejsze dni
Buciki H&M
Bluzka Cropp
Nerka - Cropp
Spódniczka - Panorama
Dodatki - House


Buciki te uwielbiam , kocham buty na obcasie które są idealne w zestawieniu na sportowo i elegancko <3


Kolejna Stylizacja i nowo zakupione ciuchy
Bluzeczka - Ruda
Spódnico Spodnie - Ruda
jakby ktoś pytał o obudowę to kupiłam ją na allegro za 18 zł
Dodatki- House


3 komentarze :

  1. skromnie mówiąc to byś sie nie przyznała ze CI to dobrze wychodzi, chyba mialas na mysli nieskromnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisalam to z sarkazmem ;) wiem ze dobrze mi to wychodzi i jestem z tego dumna ;)

      Usuń
  2. Jestes strasznie sliczna dziewczyna, z checia obejrzalabym twoje filmiki i zaczerpnelabym kilka pomyslow na makijaz dla siebie :) :*

    OdpowiedzUsuń