08.06.2014

No to dziś kolejny nowy post wczoraj mój ukochany zrobił mi piękny prezent kupił nerkę i bransoletkę
Cropp <3
Ogólnie strasznie lubię ten sklep zawsze mają fajne promocje , rabaty itp
Teraz ich oferta jest taka , że jeżeli zrobisz zakupy za powyżej 100 zł zwracają ci 50 zł
więc myślę , że warto tam zajrzeć bo każdy znajdzie coś dla siebie ;D
A tak po za tym to moim marzeniem są wakacje w PARYŻU  możecie jakieś hotele tam polecić w miarę w przyzwoitej cenie , bo wiem , że bilety na samą podróż nie są drogie , ale no nieszczęsne hotele tanie nie są a też nie chcę spać w jakiejś taniej obleśnej norze , ale także chciałam was zapytać czy byłyście w Dineylendzie ? bo oglądając zdjęcia stwierdzam , że jak lecę do Paryża tam też muszę być bo na zdjęciach wszystko wygląda cudownie !!!!
A teraz macie moje , zdjęcia , prezentu , paryża i Disnejladnu w Paryżu zapraszam do komentowania i obserwacji
:)










2 komentarze :

  1. Boskie zdjęcia <3 Kiedyś byłam w Disnejlandzie, było tam super! Też lubię sklep Cropp. Pół mojej szafy jest z tego sklepu. Ten sklep jest super ;) opłaca się w nim kupować. http://www.sweetyeahday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudowne włosy <3
    http://dziecko-o-wielu-twarzach.blogspot.com/ Zapraszam do mnie. Dopiero zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń