20.08.2014

Dzisiaj się trochę rozpiszę i dodam kolejny post ale tym razem z moimi stylizacjami z tego tygodnia ;D
ale wcześniej wrzucę link do piosenki która ostatniego czasu siedzi cały czas w mojej głowie 


Marcelina feat. Piotr Rogucki - KARMELOVE

https://www.youtube.com/watch?v=JsXQoNvwniI

Karmelowa skóra twoja 
porysował czas ramiona
ocieramy się o siebie 
razem ze mną obok mnie ...

A teraz taka stylizacja z H&M 
Kapelusz w stylu Mai Sablewskiej cena 39.99 zł
Sweterek Myszki Miki cena 59.99 zł
Spódniczka ciemno szara Cena 39.99 zł




Bluzka Medicine 49.90 zł
Kurtka Ruda - 80 zł
Nerka - House 39.99 zł
Buty H&M cena 79.99 zł
Spodnie Ruda - 65 zł 
Dodatki House 


Wczoraj był trochę chłodniejszy dzień więc zarzuciłam swoją parkę w kolorze zgniłej zieleni 
Buty ( Kalosze) Nike 
Spodnie dresowe z motywem panterki 


Łańcuch MEDICINE 9.90 zł





A teraz patrzcie na moja czystość w mojej szafie 
a tak ogólnie to jest moja mała garderoba 
Na zdjęciu widać  buciki z H&M z 79.99 zł z motywem myszki miki 



 Nerka House 39.99 zł


4 komentarze :

  1. Ale porządek w szafie hehe ładnie
    Śliczne są te buty w panterkę i ta pierwsza stylizacja też bardzo mi się podoba :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo ciekawy , masz bardzo ładną szafe hihih ;*
    bede wpadac częsciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdrozczę porządku w szafie, ja na swoją się czaję by ją ogarnąć. A styl masz fajny, widać że pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kapelusz ! heh, widzę, że myszka Miki jest wszechobecna, super !

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :) co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń