22.08.2014

Stylizacja na Dziś

Stylizacje którą chciałam wam pokazać 
dzisiaj to luźna bokserka z motywem pistoletów , do tego dobrałam  spodnie bawełniane z elementami wstawionej skóry ,oczywiście dla kobiety stylizacja nie obejdzie się bez torebki bo każda z nas ma swoje cudeńka które musi mieć przy sobie gdzieś schowane , ale ja osobiście przestawiłam się z torebek na nerki tą ze zdjęć zakupiłam w sklepie House za 39.99 zł , jest większa od mojej poprzedniej w panterkę , więc więcej do niej zmieszczę 
a podstawowym wyposażeniem mojej nerki bądz torebki jest zawsze : Telefon , Portfel , Klucze i Pomadka więc , aż tak dużo tego ze sobą nie noszę 
No i pozostały do opisania buty , do tej stylizacji dobrałam Air Force 1 Black , ponieważ są wygodne i ładnie komponują się z resztą , pewnie będziecie pisać , że spodnie koloru czarnego z czarnymi butami nie wyglądają dobrze , a wręcz przeciwnie jak ktoś ma krótkie nogi tak jak w moim przypadku i nie są zbyt szczupłe to łączenie dołu czarny z czarnym , niebieski z niebieskim i tak dalej  czyli po prostu spodnie tego samego koloru co buty wydłużają i wyszczuplają nogi - taka ciekawostka z mojej strony 
Wczoraj z moja panią fotograf postanowiłyśmy w końcu wybrać się na zdjęcia ponieważ każde zdjęcia które ostatnio dodawałam są robione aparatem z telefonu , a to nie daje takiego efektu jak zdjęcia robione lustrzanką
wydaje mi się , że zdjęcia wyszły fajnie , ale to wy je ocenicie w komentarzach tak jak i mój codzienny styl 
było by tego na pewno więcej , ale nie uprzejmy ochroniarz z Galerii wyrzucił nas z podziemnego parkingu , więc przy okazji taka przygodę przeżyłyśmy 
Kochani serdecznie zapraszam do komentowania i szczerej opinii , a jeżeli chcecie być na bieżąco zapraszam do Obserwacji :)







8 komentarzy :

  1. świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają! ogólnie wszystko do siebie pasuje jak należy! No i cudowny tatuaż! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna nerka! ciekawy look :)

    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu? bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jesli tak to koniecznie napisz u mnie czym mogłabym się zrewanzować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! :)
    Wyglądasz super: fryzura, ciuszki.... :)
    pozdrawiam
    (http://katzebemol.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez owijania w bawełnę : bardzo fajna stylizacja (taka z pazurkiem - bardzo takie lubię), fryzurka pasująca do Ciebie i ten tatuaż .... mega ! :) Całość bardzo na plus ! :) Pozdrawiam :)
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski outfit *o*
    i te tatuaże ;33
    tak z ciekawości, mają one dla Ciebie jakieś znaczenie? c;

    pozdrawiam i zapraszam. http://choose-poositive-thinking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tak wiekszosc z nich tak , tylko motyw roz nie ma , poprostu czuje sie pewna siebie dzieki nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny outfit :)
    zapraszam na mojego bloga :)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com//
    obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń