11.09.2014

Czarny Kapelusz

Dziś pora na nowy post znowu z udziałem mojego kapelusza 
bardzo podobna stylizacja do poprzedniej jednak przy tej pojawia się dłuższy żakiet z bordowymi mankietami , oczywiście botki na obcasie , standardowo czarne rurki mam nadzieję , że w tym wydaniu też wam się spodobam , bo przyznam , że ostatni post na prawdę dużo osób odebrało pozytywnie 
W sobotę pojawi się nowy post bardziej sportowy , więc zapraszam was serdecznie do obserwacji , żebyście byli na bieżąco 
z nowościami 



















38 komentarzy :

  1. śliczna bransoletka, kapeluisk oczywiście też
    no i wykończenia marynarki podobają mi się

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)) chętnie cię obserwuję

      Usuń
  2. Muszę przyznać , że masz świetne wyczucie stylu
    Fajne się czyta twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykończenia żakietu są piękne , bardzo podoba mi się twoja nowa stylizacja na pewno będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zaglądania ponieważ w sobotę kolejny nowy post ;D

      Usuń
  4. Najlepiej ci w tym kolorze włosów , podkreśla twoja urodę idealnie ten makijaż :)
    może jakiś filmik jak wykonujesz swój makijaż i jakich używasz kosmetyków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filmik się na pewno pojawi , ale 10 pazdziernika będę mieć aparat więc wtedy pewnie nakręce ;d

      Usuń
  5. a może jakiś nowy post w stylizacji kolorowej ?

    Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam możliwe że coś kolorowego się pojawi wkrótce , ale muszę złapać inspiracje jakąś w głowie na coś kolorowego ;D
      bo muszę przyznać , że wolę raczej klasyczne połączenia kolorystyczne ;D

      Usuń
  6. Przepięknie wyglądasz ;) Cudowna marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, właśnie lubię takie blogi jak Twój. Krótka, konkretna notka i zdjęcia, które zapierają wdech w piersi. :*

    http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna *_* zapraszam http://soblueeyes.blogspot.com/2014/09/grecja-spacer-po-nauplion.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podobają kapelusze, choć średnio lubię je nosić ;) A co do zdjęć to podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero co się odważyłam w nim wyjść tak na co dzień bo muszę przyznać , że się na początku jak go kupiłam wstydziłam reakcji ludzi ;D
      ale uświadomiłam sobie że to mój styl i moja decyzja , a ludzie niech myślą co chcą ;D

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz w tym kapeluszu :)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobra jakość zdjęć, wielki + za to :)
    Pięknie wyglądasz w kapeluszu. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś zdjęć to podstawa ! bo bez tego post nie wygląda tak ciekawie i nie przyciąga wtedy uwagi :)

      Usuń
  12. jejku, jesteś taka idealna, zazdroszczę figury i urody Paulinko :( :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, fajny kapelusik :)
    http://szarlotkaa999.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja ! jesteś bardzo ładna , jesteś modelką czy coś ? :) http://lifeofkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej amatorką modelki niż modelką , ale bardzo lubię być fotografowana:0
      dobrze czuję się przed obiektywem

      Usuń
  15. piękny kolor włosów, bardzo Ci pasuje ;)
    co do stylizacji również cudowna, przede wszystkim kapelusz, gdzie można taki znaleźć ? ;)
    zaobserwowałam ;)

    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo miło się czyta Twojego bloga! Uważam że ten post jak i look jest bardzo udany :) Kapelusz jest bardzo ładny :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! aż zaobserwowałam. Rewelacyjny wygląd bloga bardzo mi się podoba.
    Jak mało który. Do tego masz nietypową urodę - cud, miód.
    Popracuj jedynie nad zdjęciami aby chwytać jak najlepsze ujęcia, z każdej strony tak aby czytelnik potrafił wyobrazić sobie tę stylówkę w całości :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)
    Jeżeli zaobserwujesz powiadom mnie o tym
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw! w szczególności podoba mi się marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna szminka, śliczny zestaw! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń