08.09.2014

White and black



Zapraszam na nowy post dzisiaj więcej zdjęć niż pisania , sesje wykonała Natalia Kierońska mam nadzieję że dzisiejsza stylizacja przypadnie wam do gustu , ostatni nabyłam futerko w zebrę takie jak na zdjęciu , zakochana byłam w nim już bardzo dawno , do tego dobrałam kapelusz który dodaje szyku i klasy temu zestawieniu . Buty firmy Cropp najwygodniejsze buty jakie miałam na obcasie i co najważniejsze pasują do wszystkiego
Czarne leginsy z motywem koronki 
I bluzka z czaszka meksykańską
Czuję się bardzo dobrze w tym zestawieniu
Mam nadzieję , że wam sie spodobała


Futerko H&M 
Kapelusz H&M
Buty Cropp
Bluzka Cropp



















Nowe air maxy 90 już są ze mną 
Ehh uzależnienie od zakupów nie zna granic , znowu nie mogłam się opszeć
A wam jak się podobają?


Kochani zapraszam także na fanpage na Facebooku Kobiety Z Tarnowa


30 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy post , fajna stylizacja
    zakochałam się w tym futerku

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam botki gdybym mogła nawet latem bym je zakładała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam tak je lubię , że zakładam je nawet w ciepłe dni do spódniczki krótkiej czy spodenek ;D

      Usuń
  3. ja też uwielbiam botki i futerka

    OdpowiedzUsuń
  4. Te botki są niesamowite ^^ Gdybym wiedziała, że mogę dostać takie w Croppie już dawno bym je kupiła xD


    Wrzesień też jest piękny, uwielbiam go za wrzosy i ostatnie promienie słońca. Zapraszam serdecznie na wczorajszy post na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/09/heather-hill.html ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to że są mega wygodne ;D
      uwielbiam je
      w Croppie jest ich mega dużo więc na pewno znajdziesz coś dla siebie ;D

      Usuń
  5. uwielbiam połączenie czerni i bieli ;) rewelacyjne poczucie stylu :) z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie klasyczne połączenia , także obserwuję bloga i fanpage :D

      Usuń
  6. Czerń z bielą najlepsze połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz wyczucie stylu , ciekawe posty !

    OdpowiedzUsuń
  8. Air maxy gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A koleżanka zamówiła i przyszły jej za duże i akurat na mnie były dobre to odkupiłam od niej ;d

      Usuń
  9. Prześlicznie Ci w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , w czwartek nowa stylizacja więc także zapraszam do zajrzenia ;)

      Usuń
  10. Fajna stylizacja idealnie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ! genialna stylizacja a futerko uwielbiam ♥

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne futerko ,ja dziś kupiłam takie w kropeczki i jest przesłodkie!
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie połączyłaś to futerko. Śliczne Air Maxy!



    Zostawiam obserwację, bo warto! Fajnie czyta się twojego bloga.

    www.laura-ss.blogspot.com POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne futerko i buty ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zestawienia czarno - białe, zawsze mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz bardzo ładne włosy czy są naturalne?http://soblueeyes.blogspot.com/2014/09/grecja-spacer-po-nauplion.html

    OdpowiedzUsuń