03.09.2014

Dzisiejszy post poświęcę na pokazanie idealnych stylizacji na siłownie ! które są bardzo wygodne i swobodnie się w nich czuje a także pokaże wam fajną stronę internetową z różnymi produktami przyspieszającymi osiągnięcie idealnej sylwetki ciała 

Oczywiście podstawowym elementem są buty muszą być mega wygodne , przyznam się , że najpierw jak zaczynałam przygodę z siłownia miałam zwykle trampki badz klasyczne nike , ale jednak przestawiłam się na  nike free run 
  
Mój trening dzięki odpowiedniemu stroju jest dużo bardziej intensywny bo nie mam problemu dzięki nike free run problemu z bolącymi stopami kolanami 





Kolejne co chciałam wam pokazać to bardzo ciekawa strona 
z produktami przyspieszającymi do osiągnięcia idealnej figury 
oczywiście nie wszystkie te produkty służą do odchudzania.

<kliknij aby zobaczyć listę produktów>


Myślę , że każda z was znajdzie coś dla siebie ja osobiście bardzo polecam produkt 

Raspberry Bio 5 <klik>
ten suplement pomoże ci pozbyć się twoich problemów !


Zapraszam do Komentowania i obserwacji :))



5 komentarzy :

  1. Ładne zdjęcia ciekawie prowadzisz bloga :) XOXOX
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :)) http://soblueeyes.blogspot.com/2014/08/ostatnie-dni-wakacji.html
    byłabym wdzięczna za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci szczerze, że naprawdę podobają mi się wszystkie te rzeczy. Podoba mi się połączenie tych wszystkich rzeczy. W wolnej chwili zapraszam do NAS. Gdy blog Ci sie spodoba zaobserwuj :) My juz zaobserwowałyśmy cb :).
    http://joy-joj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do was już bardzo fajny blog ;D też obserwuję ;D

      Usuń
  3. Fajne zestawy do ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń