29.09.2014

Koniec Lata

Ostatnia Letnia Stylizacja

No to czas najwyższy na nowy post i ostatni w stylizacji letniej , niestety teraz przyjdzie pora na nieco grubsze stylizacje , ale to następnym razem , a teraz chciałam wam zaprezentować coś nowego .Długa suknia z motywem skóry węża ze zdobiącym ku dekoltu łańcuchem , do tego dobrałam jeansową katankę z ćwiekami , w takim zestawieniu także prezentowałam się na moich 18-nastych urodzinach . Mam nadzieję , że się wam spodoba , opinie piszcie w komentarzach jak wam się spodoba mój blog zapraszam do obserwacji 

Suknia - Ruda 
Katana - Ruda
Dodatki :
Bransoletki - House
Zegarek - Michael Kors


Fot.Agnieszka Męderak















25 komentarzy :

  1. swietna maxi i bardzo ladny tatuaz<33

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) śliczna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka i piękny kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mi się podoba? Hmmmm... Wszystko!
    Piękny makijaż, świetny kolor ust, uwielbiam szminki i błyszczyki w takich odcieniach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo cieszę się takimi opiniami jak twoja mam nadzieję , że będziesz zaglądać częściej ;D

      Usuń
  5. Jesteś śliczna, piękna stylizacja! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ten tatuaż <3 bardzo pasuje Ci kolorek na ustach i cały zestaw super!:)

    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ulala!
    jaka boska stylizacja!
    śliczna sukienka, wyglądasz w niej pięknie!
    no i oczywiście genialna róża na ramieniu!

    pozdrawiam! ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo zapraszam do obserwacji bo już nowa stylizacja się pojawiła ;D

      Usuń
  8. ślicznie wyglądasz... wszystko mi się podoba od koloru szminki aż po torebkę :) cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś będzie znowu coś nowego w twoich kolorach Ewa Czarno Biała stylizacja ;D

      Usuń
  9. świetna stylizacja, wszystko do siebie rewelacyjnie pasuje. :) i dołączam się do zachwytów nad tatuażem na Twoim ramieniu- piękny! :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Śliczne masz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość idealna już tęsknie za takimi stylizacjami :(( A makijaż wręcz idealny :)) Obserwuję kochana :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety teraz tylko grubsze stylizacje nam zostaną , ale w marcu pewnie już wrzucimy na siebie coś lżejszego

      Usuń
  12. Super wykonane fotografie idealny kadr i kolory :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrzowski tatuaż! Sama myślałam o takiej róży, ale w kolorze i po wewnętrznej stronie bicepsa. Naprawdę świetny :D.

    www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę wiedzieć co to za szminka?bardzo dobrze Ci w tym kolorze.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń