07.09.2014

W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać moja dzisiejszą stylizację i pochwalić się wam zdanym 28 sierpnia egzaminem na prawo jazdy bardzo , się cieszę tym faktem że zdałam za pierwszym razem , teraz pora na nowe autko ;D

Co do dzisiejszej stylizacji do spodni z motywem skóry węża dobrałam delikatna bluzkę z falbanką wydobywającą się z dekoltu 
która optycznie powiększa nasze atutu , jest idealna dla kobiet z małym biustem , oczywiście jasne rurki nie wyszczuplają , ale pomimo wszystko moje nogi wyglądają na dłuższe ogólnie bardzo lubię takie połączenia , oczywiście nie obeszło by się bez dodatków czyli złotego łańcucha i złotej bransoletki ze złotymi ćwiekami 
jak już wychodziłam oczywiście tego na zdjęciu już nie widać ale miałam beżowa torebkę przełożoną przez ramię i do tego buty tzw. wsuwki w panterkę . Oczywiście czekam na opinie w komentarzach dotyczące mojego ubioru :) .




Tu macie jeszcze mój dzisiejszy zakup Buciki nike Dunk Sky Hi
ten  model jest na koturnie , a ja osobiście uwielbiam ubierać się na sportowo , a przy okazji koturna wydłuża i wysmukla moje nogi 
50Style - 239.99 zł


12 komentarzy :

  1. Super stylizacja i świetne buty + GRATULUJĘ PRAWKA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O super gratuluję:) mi 1 lipca mijało 5 lat odkąd dostałam prawko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sie zapisywalam przed 18 i po 18 zdalam wiec od razu sie wzielam bo nie ma na co czekac a prawo jazdy zawsze sie przyda ;*

      Usuń
  3. Gratuluje, a zarazem zazdroszczę, ja jakoś nie mogę się zebrać i zapisać na to prawko, a przydałoby się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję prawka :)

    Co do outfitu zamieniłabym bym tylko spodnie na czarne i bym mogła śmigać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;D
      Ja osobiście już trochę czarnych spodni mam dość bo mam z dziesięć par w szafie ;D

      Usuń
  5. Śliczne masz te nowe buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! śliczne bity i super blog zostanę na dłużej ;) obserwuję ;* Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń