08.10.2014

New Look W&B

Kolejna stylizacja New Look White&Black


T-Shirt - Vero 
Spodnie - Vs.Miss
Buty - Sergio Leone 


Fot. Natalia Kierońska 

Dziś bardzo luzny look czarne spodnie zamszowe ze złotymi zamkami przy kieszeniach czego niestety nie widać na zdjęciach , ale przy kolejnych stylizacjach będą także fotografowane takie szczegóły  , do tego zestawiłam  biały t-Shirt Vero , moim uwielbieniem są szerokie bluzki , bluzy , swetry idealnie prezentują się do  spodni zwężających się ku dołowi   i oczywiście buty idealne na deszczowe dni najpopularniejsze w tym sezonie każda sieciówka ma je u siebie w sprzedaży , więc nie będziecie miały problemu z zakupem ich dostępne przeważnie trzy kolory Czarne , Białe i  Bordowe , kolorystyka może nie jest w wielkim wyborze , ale uważam , że te kolory są bardzo neutralne i pasują do większości zestawień  . 
Mam nadzieję , że lubicie takie proste stylizacje liczę się z każdą waszą opinią i dziękuje za 10.000 tysięcy wyświetleń na blogu mam nadzieję , że jeszcze częściej będziecie zaglądać 









 
Zapraszam do siebie na swoją stronę na portalu społecznościowym Facebooku 

LIKE

55 komentarzy :

  1. świetna stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie i wielki plus za cudowną szminkę ! ;) mega mi się podoba
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz :) zwyczajna stylizacja też może świetnie wyglądać :). Zdecydowanie buty sprawiają, że jest ona wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha! U Ciebie tez widze dziary! I wiesz czego Ci najbardziej zazdroszcze? Blond wlosow! :(
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha no przy tej stylizacji widać ich malutko może kiedyś pokarze wszystkie ;D
      nie ma czego zazdrościć poniszczone włosy i tyle ;D

      Usuń
  4. masz cudowne włosy :)
    a buty to bym Ci ukradła hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do włosów dziekuje , a butów tak łatwo nie oddam ;D

      Usuń
  5. No i znowu mogę powiedzieć , że im bardziej klasyczne stylizacje tym lepiej wyglądają
    Cudowna ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś buty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tarnowie no takim Rynku Targowym Chyszów

      Usuń
  7. Jaki numer i firma pomadki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne tatuaże

    ________
    a u mnie?
    haloweenowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, takie naturalne, a to rzadkość na blogach. Obserwuję, bo może zainspiruję się modowo i serdecznie zapraszam do obserwacji mojego kulinarnego bloga, gwarantuje dużo pyszności, pozdrawiam:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że moje stylizacje będą cię inspirować , oczywiście że także zaobserwuje ;D

      Usuń
  10. świetne buty!:) a Twoje tatuaże uwielbiam;** proste zestawy zawsze najlepsze:)

    u mnie również nowości śliczna różowa sukienka;**
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny, luźny look. Idealny na luźne wyjścia, bieganie, czy po prostu pogaduchę z koleżankami :D
    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie,świetnie,świetnie!!!!!!<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 3 zdjęcie po prostu genialne <3! Fajny pomysł z prostym outfitem i mocniejszą szminką. Dodaje takiego charakteru. ;))

    http://thedarkcollar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam właśnie takie połączenia proste najlepiej wychodzą ;D

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :*
    http://bigidea-smallblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna Uwielbiam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja, ale podobają mi się Twoje tatuaże!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Może wzajemna obserwacja naszych blogów?

    OdpowiedzUsuń
  18. Chce takie buty tylko czerwone *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. prosty look jest najlepszy znowu sie o tym przekonałem

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny Blog <3 Bedę tu Częściej Wpadać :D
    Zapraszam Cieplutko Do nas <3 / Wera
    Nasz Blog - klik! WAŻNE !!
    Nowy Post Zobacz!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie połączenia, bo do wszystkiego pasują i wyglądają świetnie ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne buty! :) Tatuaże bardzo mi się spodobały.

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/10/red-black.html

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie kupiłaś buty ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne połączenie , komponuje się wspaniale z tymi butami , mogłabyś jeszcze zrobić inny look do tych butów bo jestem ciekawa co wykombinujesz :)

    Pozdrawiam Patrycja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie cos jeszcze sie pojawi bo wlasnie mam ciekawy pomysl ;d

      Usuń
  25. super zdjęcia ♥

    kolciiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna stylizacja i masz świetne tatuaże!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. prosto i w mojej ukochanej tonacji B&W :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog. Śliczne zdjęcia. Bardzo ale to bardzo podoba mi się twój tatuaż. ♥

    http://craaazygiiirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie klasyki, do tego te mocno akcentowane usta ♥ boskie
    Obserwujemy? :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo śliczna stylizacja, wręcz cudoo *.*

    Obserwujemy?
    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja,niby skromnie ale fajnie i wygodnie :)
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam takie proste stylizacje, a zwłaszcza połączenie białego i czarnego koloru. Świetnie wyglądasz. :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz, super zdjęcia !
    dziękuję za miły komentarz, ja również obserwuję :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak prosta stylizacja, a tam może oko cieszyć. ;) Piękne zdjęcia.

    http://miacocolino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń