24.11.2014

Instagram

Instagram

Dzisiejszy post bardziej codzienny czyli zdjęcia Instagram 
Ponieważ nie chce was zaniedbywać i staram się regularnie dodawać posty w czwartek jadę z moja panią fotograf do Krakowa na sesje więc pojawią się nowe outfty , pewnie około czterech zdążymy zrobić  . Pierwszy z nich pojawi się wieczorem w czwartek a reszta jak zawsze co drugi dzień .
Planuję przed sylwestrem przygotować dla was kilka postów z makijażem sylwestrowym , ponieważ każda z nas ma dylemat jak to każda kobieta co zrobić żeby wyglądać nieziemsko w tą wyjątkową noc . 



Tak rozpieszczam mamusie 
fryzurkę jaką chce taką jej robię 







Już od prawie 4 miesięcy ćwiczę siłownia od 4-5 razy w tygodniu , od 2 tygodni dołożyłam ostrą dietę ponieważ po samej siłowni nie widziałam takich efektów na jakie liczyłam .
Odmawiając sobie przyjemnych żywnościowych grzeszków , zobaczyłam przez te dwa tygodnie sporą różnicę w talii zgubiłam 5 cm. może nie jest to wiele , ale ja zawsze miałam szczupłą talię która po diecie ma 65 cm , bioderka które są dla mnie koszmarem i najgorzej mi je zbić ze 107 cm mam 102 . Bardzo cieszy mnie taki efekt bo to dopiero 2 tygodnie porządnej diety macie na zdjęciu pierwsze efekty. Trzymajcie za mnie kciuki następne efekty pokaże wam za miesiąc zobaczycie wtedy czy dalej mam silną wolę czy się poddałam .






21 komentarzy :

  1. Wow ! Super styl ! Zdjęcia piękne . Będę tu często ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ciasta są pyszne szkoda niestety że cena mają tak wysoką ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia ! Fajna pierwsza stylizacja.
    Fajnie, że wzięłaś się za swoją dietę i tak jak zauważyłaś bez odpowiedniej diety ćwiczenia nie dają fajnych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, czekam na sylwestrowe makijaże :)
    Obserwuję :)

    http://dlaniejdlaniego007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w paznokciach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na makijaże sylwestrowe , a pojawi się post z kreacją sylwestrową ?
    Bardzo ciekawy blog dodaje do ulubionych i zostaje na dłużej
    Like dla strony na facebooku

    Kinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. eej jestes na insta? znajdz mnie! nick raroika . super wygladasz w kitce :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nam najbardziej podoba się dres converse lubimy uliczne outfity !

    Fashionstreet_viebe

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis i piękne zdjęcia ;****

    Obserwuję, mogę liczyć na to samo? :) będę wpadać częściej :)
    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/3-sezonowcy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze masz genialne włosy!! Po drugie fantastyczne paznokcie!! A po trzecie....fajna babka z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mó ig- poleksandra :) Świetny jest Twój *-*
    Jesteś modelką?

    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia na IG masz śliczne :))
    Widzę cie jako modelke ;3
    Ale fryzurka super :)
    Zapraszam do mnie jak masz chęć na recenzje Tangle teezera :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/11/tangle-teezer-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za dietę i ćwiczenia, mogę Ci polecić skakanie na skakance, chudnie się błuyskawicznie i nie ma efektu jo-jo :)
    Jeśli chciałabyś wiedzieć więcej napisz do mnie, trochę o tym wszystkim wiem :)
    Miłego dzionka kochana, jesteś piękna!
    zuzanvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fryzurka mamy świetna ! lubię te foty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny dresik ii fajny fryz
    Też postanowilam ze zaczne cwiczyc ale to od nowego roku haah ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne stylizacje. Wzorki na pazokciach misiaczki urocze ;)


    Pozdrawiam
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń