10.11.2014

New Outfit Fot.Patrycja Barnaś

Dzisiaj idealna pogoda w Tarnowie , a więc pora także na sesje. Pokaże w dzisiejszym poście outfit który dla was przygotowałam.
Stylizacja składa się z jasnych spodni z motywem skóry węża , które są bardzo wygodne rozciągliwe , więc jest to idealny fason dla tak szerokich bioder jak moje . Bluzeczka z falbanką , idealnie wygląda w zestawieniu do tych spodni i wielkim plusem tego modelu bluzki jest to , jeżeli macie mały biust ta falbanka czyni cuda , optycznie powiększa piersi .
Denim Katana , uwielbiam ją i użyłam ją już we wcześniejszym poście z długą maxi , ale super też komponuję się w tym zestawie.
Oczywiście jak zrobi się chłodniej nie obędzie się bez płaszczyka tzw.Parki  , aby ją trochę przyozdobić dodałam złoty pasek .
Shoes and Bag oczywiście postawiłam na beżowy kolor , buty bardzo wygodne z firmy H&M , torebka malutka , świetna na imprezy ( portfel , telefon ) więcej raczej tam nie zmieścimy .
Mam nadzieję , że post wam się spodoba , zapraszam do komentowania i obserwacji .
Całuje Paulina <3 






























33 komentarze :

  1. Bardzo ładna stylizacja, taka prosta a za razem kobieca, mam podobną parkę tylko zieloną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo , parki to mój ulubiony fason kurtki <3

      Usuń
  2. zestaw udany, najbardziej podobają mi się buty! są mega!
    doceniam, że do zdjęć zdjęłaś kurtkę- jest tak zimno na dworze :)

    pozdrawiam,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dopiero docenisz następny post tam dopiero się poświęciłam dla zdjęć <3

      Usuń
  3. Spodnie są świetne super outfit ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie super! :) kurteczka jeansowa też bardzo mi się podoba;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super outfit, piękne zdjęcia, fajny blog!

    http://believeindreamsnottomeet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczna jesteś! :o
    Bardzo ładny zegarek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ta brązowa kurteczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia jesteś ładną dziewczyna
    chciałabym być tak fotogeniczna kogoś mi strasznie przypominasz
    Pozdrawiam Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, jestem pierwszy raz, ale zostaję na dłużej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i mam nadzieję , że dalsze posty także będą ci się podobać :)

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Świetna kurteczka jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawde bardzo dobre zdjecia :)

    Zapraszam na bloga :D
    http://uczsiemnienanowo.blogspot.com/
    Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza lub zaobserwuj :* Odwdziecze sie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoją fryzurę, jest Ci w niej do twarzy i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja uważam że do nikogo , ale ludzie mi mówią że do Margaret ;)

      Usuń
  14. całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne buty. ! :) Zapraszam do mnie dopiero za czy nam może masz jakieś rady ! ? http://zozolexxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja ;]
    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia <3 i bluzeczka przecudna ♥

    http://life-is-beaatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń