18.11.2014

Outfit Styl


Przygotowałam dla was dziś post składający się z większości wpisów z ostatnich dwóch miesięcy , chciałam się dowiedzieć od was który wpis was najbardziej urzekł i się wam spodobał .
W najbliższym czasie szykuje dla was kolejny post prosto z Krakowa , ale o tym przekonacie się w czwartek .
Niestety ostatnio w Tarnowie pogoda nie dopisuje dlatego także posty nie pojawiają się jak przeważnie co drugi dzień tylko raz w tygodniu , postaram się jak najszybciej to zmienić .





Większość sesji wykonała Pani fotograf Patrycja Barnaś , ale także pojawiali się gościnnie m.in. Fot.Natalia Kierońska jak i Fot.Agnieszka Męderak




Bardzo się ciesze , że coraz więcej pojawia się obserwatorów , komentarzy i wyświetleń . Moja strona na facebooku osiągnęła już ponad 18 tysięcy Like co bardzo mnie cieszy , żałuję najbardziej tego , że nie założyłam bloga równo ze stroną , bo pewnie było by już was dużo więcej , ale mam nadzieję że to nadrobimy 












Bardzo dziękuje za każde komentarze , wasza opinie jest dla mnie bardzo ważne .
Całuje Paulina :)

17 komentarzy :

  1. Numer 1 :D Ten sweter z serduszkami jest taki piękny :) w tym zestawie wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne stylizacje :) już przeglądnęłam chyba wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd taki świetny bezrękawnik ?:)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruterkowy miś jak i tzw narzutka lama na bazarkach , rynkach zalezy jak kto to nazywa ;* na allegro pełno tego jest;*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze ciekawiej ;D
      bo nadchodzi zima ;D

      Usuń
  5. Ostatnia stylizacje jest najlepsza! Chociaż pięknie wyglądasz we wszystkich zestawach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix widać wiele fajnych stylizacji :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima przyniesie jeszcze więcej ciekawych stylizacji ;*

      Usuń
  7. Pierwsza stylizacja najlepsza <3

    http://szyszunia-life.blogspot.com/2014/11/travel-warszawawarsawwarschau-day-1_19.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy post to ten co masz w parku pięknie widać tatuaże
    genialna sesja mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatuaże będą się jeszcze rozrastać i to na pewno ;D

      Usuń
  9. super stylizacje :) dopiero zaczelam ogladac Twoj blog, ale jest ciekawy z tego wzgledu ze sa to ubrania na ktore spora czesc moze sobie pozwolic :) a takie pytanko, będziesz sprzedawac ta misiowata kamizelke ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się wszystko podoba bo ty piękna kobietą jesteś :)

    OdpowiedzUsuń