22.11.2014

Zima

Zimowo już za oknem ...

Niestety dziś już pora na outfit zimowy , bardzo szybko zmieniła się słoneczna pogoda na szaro burą więc należy ubierać się bardzo ciepło szalik , czapka , ciepła kurtka .
Przygotowałam dla was stylizacje która składa się z długiego czarnego płaszczyka , czarnych spodni z elementami skórzanymi , czarną bluzkę na to zarzuciłam kamizelke tzw. lamę  , buty  na obcasie od Deezee i oczywiście dodatki czarna torebka ala channel i najważniejsze szalik i czapka w odcieniach szarości .

Dużo osób pisało , że mogłabym przygotować post z delikatniejszym makijażem , więc do tego outfitu wymalowałam się używając fluidu , bronzera , złotego cienia , tuszu do rzęs i oczywiście delikatna czarna kreska .


Fot.Patrycja Barnaś 























32 komentarze :

  1. Możesz napisać gdzie kupiłaś szalik ?

    Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw.:) Jednak najbardziej spodobały mi się paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pazurki ♥♥
    Zapraszam tu : http://melbrix-magazine.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Twoje paznokcie są śliczne!!
    Pozdrawiam, M ♥

    http://zawszecarpediem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie genialne powiedz czy to masz naklejone naklejki czy ci ktoś po prostu sam malował ręcznie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalena Żaba wykonuje takie cudeńka sama ręcznie :)

      Usuń
  6. Swietna stylizacja :) buty boskie <3 śliczne zdjęcia. makijaż kobiecy :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buty :)
    http://madzialenkalife.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne paznokcie ! <3
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Najbardziej chyba podobają mi się Twoje pazurki!
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja , faktycznie szkoda ze taka zimowa i juz tak szybko , ale cóz taka pogoda :)
    Mi sie bardzo podoba szalik i kurtka :)
    Paznokcie po mistrzowsku :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie cieplutko :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/2014/11/tangle-teezer-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze - świetnie!
    Paznokietki cudo :)

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. w takim zestawie na pewno nie zmarzniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz. śliczna czapencja i mega fajne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  14. pazurki boskie! :) bardzo ładnie wyglądasz, z przyjemnością zaczynam obserwować :)

    dziękuje za odwiedziny
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie - mistrzostwo :D Piękna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny, ciepły zestaw :) a pazurki są ŚWIETNE! ;))

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz śliczne paznokcie!! Chyba się zainspiruję przy najbliższym uzupełnianiu ;) Buziaczki :*

    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw jak zestaw, jak zwykle piękny, ale te paznokcie! :) Zakochałam się w nich :))

    OdpowiedzUsuń
  19. You look beautiful! Such a great outfit. I totally love the nice and warm scarf :)
    And oh wauw your nails.. so pretty! <3 love the colorful ring also

    xo

    OdpowiedzUsuń
  20. Styl nie mój, ale buty masz przecudowne! :)

    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. paznokcie cudo ♥ Makijaż i outfit na duży plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie odchudzaj się! W końcu natrafiłam na bloga pięknej, pomysłowej blogerki, która nie wygląda jak patyczak, a mimo to jest PRZEPIĘKNA! Gratuluję Ci i aż zazdroszcze świetnego wyczucia mody :* NA pewno będe tu już częściej zaglądać :D :* E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Kochana takie komentarze motywują jeszcze bardziej pracę nad blogiem cieszę się bardzo że ci się podoba i że akceptujesz mnie taką jaka jestem , nie chcę wyglądać jak patyczak i inne blogerzy , chce zgubić tylko boczki i wyrobić fajną pupę i nogi nie mam zamiaru upodabniać się do nikogo . Robię to przede wszystkim dla zdrowia ale także dlatego że chce się czuć świetnie w swoim ciele <3

      Usuń
  23. Świetne zdjęcia i boska stylizacja :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń