29.12.2014

Rok 2014 podsumowanie

2014 !!!!!!!!!!!!!!!!

Już się kończy rok 2014 pierwszy rok z moją przygodą z blogiem , mam dla was podsumowanie wszystkich stylizacji .
Chciałam wam podziękować za ciepłe słowa które dodają mi motywacji do dalszej pracy nad blogiem .
Cieszę się ogromnie ,  że moja strona rozwija się dzięki wam tak szybko . Zauważyłam , że bardzo często tu zaglądacie co widać po wyświetleniach jak i komentarzach , wyrażacie swoje opinie co bardzo mi pomaga .
Dziękuję za to , że jesteście 
Całuje Paulina!


Szczęśliwego Nowego Roku Kochani !



























































8 komentarzy :

  1. Te zdjęcia w pościeli są śliczne *..*
    zakochałam się w twoich rudych włosach ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż ja mogę napisać - piękna z Ciebie kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna. *.* Masz super, genialny STYL ♥ Obserwuje. ^^ Obserwacja ZA OBSERWACJE ?
    http://millsemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdej stylizacji wyglądasz przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka piękna *.*


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tatuaż, sama sobie wytatuowałam miesiac temu róże na ramieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele ciekawych i różnorodnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i w rudych i w blondzie jest Ci bardzo dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń