21.09.2015

2015 Black and white foto


Dawno nic się nie działo na blogu , więc dziś wjeżdża nowy post .
Dzisiejsza stylizacja jaką dla was przygotowałam to moje ulubione poszarpane za moja sprawką spodnie tzw." boyfriendy" przewiązane koszulą w kratkę . Górę jaką do tego zestawienia dobrałam , to cienka bluza z motywem Myszki Miki .
Buty klasyczne czarne na grubszym obcasie zapinane na tyle paskiem . Outfit jest bardzo pstrokaty zawiera dużo różnych motywów co nie każdy byłby w stanie połączyć , ale ja lubię różne zestawienia kolorystyczne jak i wzorzyste .
 Mam nadzieję , że mój pomysł na stylizację wam się spodoba , wyrażajcie opinie w komentarzach .

 
 
Zapraszam na mojego snapa jak chcecie być na bieżąco :  gondziu_fkld

Całuje Paulina !



Make-up na dziś :)

















 
Kto jeszcze nie dał like to łapka w górę ;*
 

 

8 komentarzy :

  1. świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęci :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia w kolorze super :) pokazują ekstra kolorystykę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze fotki czarno biale bo stylizacja wydaje sie byc supeeer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona tymi butami! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. no jesteś w końcu :) hehe :) czekałam aż zaczniesz znowu tutaj pisać :) cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń