27.09.2015

Princess Noc Naukowców w Szczepaniku


Noc naukowców w Szczepaniku !
 
W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać fotorelacje z Nocy Naukowców w szkole Szczepanika.
Stylizację jaką dziś zobaczycie jest całkowicie inna od wcześniejszych przedstawionych w postach.
Sukienka maxi w klimacie barokowym obszywana pozłacaną nitką , zdobiona perełkami prezentowała się zjawiskowo gorset sukni ładnie podkreślał talię , gdyż dół był bardzo obszerny .
Jeśli chodzi o  fryzurę to wykonała ją moja przyjaciółka Kasia która jest ze mną praktycznie na każdym zdjęciu w tym poście są to splecione dwa francuzy , dołem połączone ze sobą . Każda z moich koleżanek prezentowała inna epoką , cała impreza przebiegła pomyślnie , przyszło mnóstwo ludzi czego się nawet nie spodziewałam , pojawiło się dużo szkół  nie tylko z Tarnowa , a teraz  już dalej nie będę się rozpisywać , mam nadzieję ,że po samym zdjęciach spróbujecie się wczuć w ten klimat .
Czekam na wasze opinie w komentarzach jak chcecie być na  bieżąco zapraszam na mojego snapa gondziu_fkld.
 
Całuje Paula !
 
 








 
 







 
 



 

6 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który organizuję wspólnie z firmą Shein - do wygrania 120$ na wydanie w sklepie ! :) --> http://spontaniczniee.blogspot.com/2015/10/shein-halloween-giveaway-120-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę!!! Sama bym wzięła udział w takim projekcie - super!!!

    Zapraszam do córci :) www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń