23.11.2015

Warszawa

Sesja w Warszawie pod pałacem kultury udana , chciałam wam pokazać stylizację którą wybrałam na koncert Machine Gun Kelly .
Cały outfit składa się z czarnych spodni z wysokim stanem  , krótkiej bluzki z bardzo ciekawym wzorem czarno biała ze złotymi elementami , dobrałam do tego zestawienia karmelowe trapery najmodniejsze w tym sezonie , torba z frędzlami fajnie uzupełnia te zestawienie .Na górę tej stylizacji zestawiłam czarną skórzaną skórę ze złotymi zdobieniami dodatkowo założyłam kamizelkę futerkową  i bardzo pełny ciepły szal , bo niestety już taka pora roku , że niestety pogoda przez weekend w Warszawie też nie dopisała o tyle się cieszę , że pobyt odbył się bez deszczu . 














A teraz trochę zdjęć ze trzech dni pobytu w stolicy *.*








Warszaw!!!!







6 komentarzy :

  1. świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno w wawie nie byłam xd :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja dawno w Wawie nie byłam :d Tzn byłam, ale tylko na mecz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza fota, co za kadr! Oby tak dalej i wygrasz internety :) pozdrawiam!

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stykówka!

    Zapraszam do mnie :)
    Jest to opowiadanie łączące dwa seriale Pretty Little Liars i Charmed.
    Ale nie jest tylko na podstawie seriali więc każdy się połapie, nawet jeśli ktoś nie ogląda ;)
    http://her-destinyy.blogspot.com

    Oraz na inne moje blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa jest zajebistym miastem! Spedziłam tam tylko 4 dni, ale to były jedne z najlepszych dni w moim zyciu :D
    Świetne zdjecia, pozdrawiam :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń