24.02.2016

Powróciłam




Hej wszystkim tak wiem nie pisałam tu nic od dłuższego czasu , ale to przez to że miałam mnóstwo spraw na głowie szkoła , rozkręcanie biznesu i tak dalej . 
Wiem , że cały czas obiecuje wam dodawać posty systematycznie , ale niestety nie byłam w stanie tego robić , teraz całe szczęście robi się ciepło wiosna zbliża się wielkimi krokami już jestem umówiona z Moja Panią fotograf na zdjęcia więc na pewno się coś pojawi z outfitów na wiosenne pogodne jak i burzliwe dni .
Mogę wam tyle powiedzieć , że pomimo braku czasu jaki ostatnio miałam i co spowodowało to , że nic na blogu się nie pojawia teraz obiecałam sobie :
Dam z siebie wszystko i będę dawać całe serce w pisanie postów publikacje zdjęć , wiem że w końcu mam siłę i  wsparcie .
Jak do tej pory wszystko mi się układa i mogę powiedzieć , że jestem szczęśliwa . Otworzyłam sklep internetowy z moją przyjaciółka możecie oczywiście nas znalezć na facebooku jak i na instagramie pod nazwą MAM SWÓJ STYL BUTIK dziś opublikowałyśmy konkurs , więc warto zajrzeć i wziąć udział .
Nowy etap w życiu ponieważ szkoła się kończy  , a my wchodzimy w dorosłe życie już same będziemy odpowiadać za siebie bez  pomocy kogo kolwiek jestem szczęśliwa wiedząc że mam plan na siebie i robię to co lubię , jak na ten czas mam pomysł na swoje życie . Mam nadzieję że zobaczycie u mnie na blogu 100 procent włożonej pracy , ale oczywiście potrzebuje trochę czasu .
Co do dzisiejszych zdjęć które wklejam w dzisiejszy wpis , zdjęcia przedstawiają różne stylizacje i zestawienia kolorystyczne niestety nie są to zdjęcia typowo sesyjne a robione telefonem do lustra , ale może trochę wam pomogę i będziecie czerpać z tego inspirację   .



















Zapraszamy do naszego butiku !

2 komentarze :

  1. O jak fajnie! Świetny mix :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna różyczka :) też mam swoją na ramieniu :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń