25.02.2016

Wiosenne outfity


No to czas na nowy post ,  przygotowałam kilka stylizacji dla was na wiosnę . Nie będę się rozpisywać i opisywać każdego etapu moich stylizacji , bo oczywiście wszystko widać na zdjęciach .
Wiosna zbliża się dużymi krokami , więc warto zaopatrzyć się w flauszowy płaszczyk są dostępne w różnych długościach jak na zdjęciach widać są maxi jak i krótkie , z rękawem jak i bez . Jak wiosna się zaczęła to i wróciły kolory pastelowe bluzki , sweterki niestety nie zawsze stawiam na pastele . Lubię połączenia eleganckie ze sportowymi tak jak na zdjęciu w całym czarnym outficie taka klasyka z modą nie przemija . 
Mam nadzieję że moje stylizacje przypadły wam do gustu i będą dla was inspiracją zapraszam do obserwacji i komentowania !













Większość rzeczy ze stylizacji możecie znalezć u nas w butiku 
MAM SWÓJ STYL BUTIK


5 komentarzy :

  1. świetne stylizacje;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej Ci wyszła stylizacja czarno-biała i ostatnia z płaszczykiem w pastelach. Torebka idealnie pasuje do bluzki. Jakbyś miała do tego jeszcze spadnie w kant, pasteowe, coś ala płaszcz, to byłoby superancko-elegancko.

    Zapraszam do zerknięcia do mnie (obs)
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu wróciłaś :) mam nadzieję, że już na stałe :) super ciuszki masz Kochana w tym Swoim Butiku :)

    OdpowiedzUsuń