26.04.2016

LOVE YOURSELF

Witajcie dziś czas na nowy post , na pewno zauważyliście , że ostatnia pojawia się systematycznie coś nowego jest to spowodowane końcem szkoły!
Tak udało mi się skończyć Technikum o kierunku  Technik technologii odzieży !!
Bardzo się z tego cieszę ponieważ bałam się , że może różnie się to skończyć .
Teraz mam więcej czasu na poświęcanie się blogu , pokazywanie wam moich codziennych stylizacji , modą zajmuję się cały czas , ale nadszedł czas na to , aby wam to pokazać .
Mam nadzieję , że chociaż trochę dzięki moim stylizacją zainspirujecie się i pomogę wam w doborze waszych zestawień . Duże zmiany w  moim życiu , ponieważ szykuje się do przeprowadzki plus praca , ale najważniejsze robić to co się lubi , a bardzo lubię swoja pracę , praca przy wszelkich ciuchach przynosi mi wiele radości .
Wracając do przeprowadzki , nie wyprowadzam się do innego miasta pozostaje w Tarnowie , szykowałam się już do tego od dłuższego czasu , ale przy końcu szkoły i stałej pracy nadszedł ten czas i trzeba iść na swoje .
1 Czerwca jest ten piękny dzień ,  jak urządzę wszystko ze swoim chłopakiem   na pewno poświęcę post na oprowadzenie was po naszym wspólnym mieszkaniu .

KURTKA - STRADIVARIUS
SPODNIE - ATMOSPHERE 
SWETEREK - H&M
OKULARY - SINSEY 
PLECAK - ATMOSPHERE 
BUTY - NEW LOOK














7 komentarzy :

  1. Jak pięknie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ukończenia szkoły! Czym zajmuje sie taki technik odzieży?
    Genialna stylizacja!
    Buziaki ♥
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2016/04/pokolenie-internetu.html

    OdpowiedzUsuń