30.04.2016

THE END

Dziś chciałam wam kochani pokazać moją ostatnia stylizację w której byłam kończąc szkołę , jestem bardzo szczęśliwa i gotowa do działania pod względem bloga , życia prywatnego jak i mojego dalszego rozwoju . Mam bardzo dużo planów związanych ze swoim życiem mam nadzieję , że chociaż część moich marzeń się spełni .
Praca już jest , teraz pora zaplanować wakacje , pierwszym planem jest wyjazd do Krakowa na Powrót Króla czyli koncert Popka jak i różnych innych wykonawców Sobota , Kali . W póżniejszym okresie wakacji na pewno koncert G-EAZY w Warszawie 25 sierpnia , w planach mamy także HIP-HOP KEMP , gdzie wystąpi MGK MACHINE GUN KELLY  czyli będę na jego drugim już koncercie --> Czechy witamy <3
Myślę , że w międzyczasie  znajdziemy jeszcze czas na wyjazd kilko dniowy do Wrocławia , bo nie powiem już od dłuższego czasu planujemy tą wycieczkę .
Mam nadzieję , że stylizacja końcowa przypadła wam do gustu , piszcie w komentarzach jakie macie plany na wakacje i co uważacie za warte zwiedzenia we Wrocławiu ! 
Całuje Paulina !

Okulary - Sinsay 
Żakiet - Mam swój styl butik
Sukienka - Mam swój styl butik 
Buty - New Look
Torebka - Sinsay 














Zapraszam na moją stronę na facebooku 
https://www.facebook.com/mamstyl/
i także na mojego intagrama 
KSIEZNICZKAPERELKA


5 komentarzy :