12.05.2016

BLACK AND WHITE



Dziś nowy post z kolejną nową stylizacją idealną na wiosnę , a także na wieczory letnie .
Ostatnio bardzo lubię połączenia czerni i bieli cała moja szafa wypełnia te kolory no ale jednak klasyka to klasyka zawsze pozostaje w naszych sercach .
Teraz u mnie dużo zmian i przeprowadzka która za kilka dni dojdzie do skutku , więc jestem bardzo szczęśliwa , mieszkanie jest piękne .
Nowa garderoba i mnóstwo nowych ciuchów co świadczy o tym , że pojawi się dużo nowych postów .
Teraz w planach z moją przyjaciółka mamy wspólny kanał na youtube , ale o tym jeszcze się przekonacie w czasie , teraz cały czas praca , praca i praca , ale cieszę się bardzo że mogę także poświęcać czas na pracę nad blogiem i w końcu mogę spełniać swoje marzenia . Wakacje przyniosą dużo podróży , wyjazdy w przeróżne miejsca , wtedy też o was nie zapomnę i na bieżąco będę tu pisać jak chcecie wiedzieć co u mnie słychać na co dzień zapraszam na mojego instagrama @KSIEZNICZKAPERELKA i mojego Snapa gondziu_fkld ! 

Buziaki i życzę wam udanego dnia ! 
Jestem słonecznie więc wykorzystajcie go jak najlepiej potraficie ! 























6 komentarzy :

  1. Ja bym się raczej tak nie ubrała, bo mam zupełnie inny styl, ale przyznam, że podoba mi się to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdy lubi co innego mi też dużo fajnych zestawień się podoba u kogoś a do mojego stylu jakoś nie przemawia 💎💕

      Usuń
  2. Boska stylizacja! Jestem zakochana w tej spódnicy.
    Buziaki ♥
    https://kamila-mackowiak.blogspot.com/2016/05/1-widziane-metrem-piecdziesiat-wiecej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie rewelacja :D Wyglądasz fantastycznie ;)
    Masz świetny kolor włosów ;)
    Gratuluję przeprowadzki i czekam na informację o kanale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska stylizacja ♥ Masz sliczne wlosy :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/#

    OdpowiedzUsuń