06.05.2016

BOMBER JACKET


Dzień dobry ! Chciałam wam dziś jeszcze na wieczór przedstawić kolejną stylizację w której oczywiście znajduje się hit sezonu czyli Bomber jacket , kurtka stała się najbardziej popularną w tym sezonie  jako okrycie wierzchnie jak nie były to parki znane także wszystkim przeważały w kolorach butelkowej zieleni to teraz nadszedł czas na bomberki , możecie je znaleść wszędzie . Moja bomberkę kupiłam w stradivariusie nawet udało mi się na przecenie za około 70 zł , uwielbiam ją komponuje się fantastycznie z różnymi stylizacjami , niestety materiał satynowy nie pozwala na to , aby ją nosić tak na co dzień ponieważ bardzo łatwo ją zaciągnąć ... ale wiadomo są różne materiały kolory bomberek ja osobiście wybrałam taką bo nie jest aż tak strasznie oklepana od pozostałych tych klasycznych .
Mam nadzieję , że post się podoba opinie piszcie w komentarzach nowy  post już niedługo na blogu więc zapraszam do obserwacji , warto ponieważ wtedy będziecie ze mną na stałe i na bieżąco na czym mi bardzo zależy  ! 


















2 komentarze :

  1. Jaka pikna kurteczka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, teraz te kurtki są wszędzie. Mnie to akurat zniechęca do zakupu, bo nie lubię iść za tłumem. Ale Twoja kurtka poprzez pikowania jest zupełnie inna od tych, które widuje na co dzień :) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń