06.05.2016

TUMBLR GIRL

Witajcie dziś wracam z kolejnym postem i nową stylizacją , jak już wam obiecywałam będę dodawać posty systematycznie i jak do tej pory trzymam się tego i dążę do tego żeby było was tu jeszcze więcej . Mam wielką nadzieję , że niektóre z was wykorzystują pomysły które wam pokazuje do własnych outfitów .
Niestety teraz mam bardzo mało czasu na wszystko tylko ciągle praca i praca ... a do tego przeprowadzka przy której jest miliony spraw na głowie zbliża się ona już wielkimi krokami co prawda nie mogę się już doczekać , jestem bardzo podekscytowana 
cała tą sytuacja bo już bardzo poważne decyzje podejmuje w życiu. Wracając do postu przygotowałam dla was post z bardzo luzną stylizacja którą możecie wykorzystać na co dzień , zwiewny sweterek właśnie w takich długościach jest w tym sezonie najmodniejszy i znajdziecie je wszędzie . 

A teraz życzę wam miłego i spokojnego wieczoru !






TOREBKA - BERNATKA 
SPODNIE - ATMOSPHERE
BUTY - NEW LOOK 
SWETEREK - MAM SWÓJ STYL BUTIK 
BLUZKA - CROPP 
OKULARY - SINSAY





Zapraszam was na mojego instagrama KSIEZNICZKAPERELKA
i fanpage na portalu Facebook MAM SWÓJ STYL !!!

1 komentarz :