18.05.2016

WHITE STYLE



Dzień dobry wszystkim , dzisiejsza pogoda niestety nie dopisuje , ale pomimo wszystko chciałam wam pokazać stylizację na cieplejsze słoneczne dni .
Jak obiecałam wam , systematyczności trzymam się nadal i już od bardzo dawna w jednym miesiącu nie pojawiło się tyle postów co przez maj .
Jeszcze kilka dni i przeprowadzka , więc pewnie na kilka dni zniknę ponieważ będe musiała wszystko poprzenosić , poukładać i na pewno pokaże wam efekty końcowe przeprowadzki jak urządziłam cała garderobę i resztę mieszkania .
Ostatnio spędziłam idealnie weekend na Tarnowskich Juwenaliach gdzie wystąpił Sobota , fotorelacja z całego koncertu już jutro na blogu , więc serdecznie zapraszam do sprawdzenia .
W dzisiejszym poście jest przygotowana dla was stylizacja w odcieniach bieli i pudrowego różu , jest bardzo delikatna , ale co najważniejsze wygodna . 
Klasyczne spodnie z połyskiem złota , zdobione złotymi zamkami połączyłam z białym bawełnianym t-shirtem . T-shirt urzekł mnie wzorem wszelkie słonie w tym stylu podbijają cały sezon letni , ale jak słonie przynoszą szczęście to może dzięki tym wzorom także i nas ono dopadnie !
Srebrne trampki na wysokiej podeszwie , to najwygodniejsze buty jakie mogły być . Do całego zestawienia dobrałam delikatną kopertówkę w kolorze pudrowego różu , a i oczywiście okulary biało złote z firmy Sinsay !
Zapraszam do komentowania kochani i życzę wam miłego dnia i uśmiechu na twarzy , pamiętajcie warto spełniać marzenia ! Ja dążę powoli do każdego małymi kroczkami i już niektóre się spełniły , ale jak to kobiety marzeń mają mnóstwo ! 
Buziaki ! 

Zapraszam na Snapa 
gondziu_fkld 
i na mojego instagrama @KSIEZNICZKAPERELKA
























5 komentarzy :

  1. Uwielbiam te nasze białe stylówki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie <3 Bardzo ładna fryzurka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;) Rewelacyjnie wyglądasz w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz i masz przepięknie zrobione włosy.
    Podoba mi się Twój blog, więc leci do obserwowanych!
    Zapraszam do siebie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń