11.07.2016

Witajcie kochani ! Dawno mnie z wami nie było , ale przeprowadzka , praca obowiazki nie pozwalają mi na systematyczne prowadzenie bloga . Teraz dużo się dzieję w moim życiu wiele się zmieniło oczywiście pierwsze to przeprowadzka . Od pewnego czasu postanowiłam zadbać o siebie przeszłam na dietę i zabrałam się za ćwiczenia prowadzę zdrowy tryb życia i nie daje skusić się ani na fast foody , jak i na słodycze. Wiem że robię to także dla swojego zdrowia , żeby być szczęśliwa i żeby lepiej się czuć ze sobą w swoim ciele . Efekty mojej pracy macie na bieżąco na moim instagramie @KSIEZNICZKAPERELKA więc jeśli chcecie być ze mną na 100 procent cały czas to zapraszam was do obserwacji ! Albo po prostu zaglądania i sprawdzania co u mnie ! A teraz życzę wam miłego dnia !❤
















3 komentarze :

  1. Masz piękną sylwetkę! Zaraz obejrzę efekty :D

    http://rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje na insta, życzę powodzenia kochana ja też niedawno przeszłam na dietę :)

    OdpowiedzUsuń